جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی وبسایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی پلتفرمی آنلاین است که امکان خرید غیر حضوری برای افراد جامعه را فراهم میکند. با طراحی سایت فروشگاهی دیگر نیازی به صرف زمان و انرژی در مسیر و جستجو در فروشگاه نیست. امروزه شبکه های اجتماعی روش های زیادی برای کسب درآمد به وجود آورده اند که امکان معرفی شبکه های اجتماعی در وب سایت نیز وجود دارد. خرید از طراحی سایت فروشگاهی باعث صرفه جویی در زمان مشتریان می شود به علاوه مشتریان شما می توانند از هر نقطه از کشور باشند به این ترتیب حجم فروش افزایش می یابد. اگر بخواهیم نمونه سایت فروشگاهی موفق مثال بزنیم دیجی کالا از معروف ترین‎ها است.
طراحی وب سایت فروشگاهی

اگر قصد شروع دیجیتال مارکتینگ را دارید نباید از ساخت سایت فروشگاهی غافل شوید. طراحی سایت فروشگاهی در زمینه گسترش شرایط اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از دلایلی که کارفرمایان اشتیاق زیادی به طراحی سامانه فروشگاهی پیدا کرده استقبال کاربران اینترنتی و مشتریان به خرید آنلاین می باشد.
خرید از طراحی سایت فروشگاه تنها به خرید غیر حضوری ختم نمیشود. از انجایی که در ساخت فروشگاه اینترنتی کارفرما و مشتری امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند پس هنوز هم ویژگی خرید حضوری پا برجاست. در طراحی سایت فروشگاهی میتوان آدرس مراجعه حضوری را از پشتیبان یا صفحه مرتبط به دست آورد و خرید خود را حضوری انجام دهید.

 

امکان خرید آنلاین برای مشتریان اینترنتی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی با طراحی نرم افزار و راه اندازی یک اتوماسیون ایجاد میشود. در طراحی سایت فروشگاهی سوالی در مورد توضیحات و نحوه استفاده کالاها ندارید چرا که در فروشگاه اینترنتی بخش مخصوصی برای توضیحات،کاربرد، نحوه استفاده و رنگ بندی تعبیه میشود تا خریدی آسان داشته باشید. یکی از دلایلی که فروش اینترنتی روی کار آمده و مورد استقبال قرار گرفته همین کامل بودن امکانات و بخش‎ها میباشد. با طراحی قدرتمند فروشگاه اینترنتی جلب رضایت مشتریان در طراحی سایت فروشگاهی کار آسانی میشود. شرکت نونگار پردازش بهترین روش‎ها و اصول طراحی سایت فروشگاهی را گردآورده کرده است و در اختیار کارفرمایان عزیز ارائه میدهد
مزایا
1. ایجاد حس رضایت بیشتر در مشتری با ارائه خدمات برتر
2. توجه به نیازهای مشتری با توجه به بازار جهانی
3. فروش و ارائه خدمات نامحدود در تمام شبانه روز
4. کم کردن هزینه‌‎های راه اندازی مشاغل با فروشگاه اینترنتی
5. حذف هزینه‎های مربوط به نیروی انسانی

 

انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی

 

 

اینستاگرام فیلتر شده و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین فروش خود را از دست داده اند. با فیلتر شدن اینستاگرام آنلاین شاپ ها رو به نابودی رفته اند و به دنبال آن افرادی که از این طریق درآمد داشتند منبع درآمد خود را از دست داده اند. البته جاب تعجب نیست همواره این مشکل برای شبکه های اجتماعی بوده است. در تمام طول تاریخ هیچ کدام از شبکه های اجتماعی پایدار نبوده اند.
برای اینکه با چنین اتفاقاتی زحمات چندین ساله شما یک شبه به باد نرود باید از پلتفرمی پایدار و همیشگی استفاده کنید. طراحی سایت فروشگاهی همواره از قدیم وجود داشته است. اگر هنوز اقدام به طراحی سایت نکرده اید هنوز هم برای انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی دیر نیست. با انتقال فروشگاه اینستاگرام به سایت فروشگاهی نه تنها مخاطبان فروشگاه خود را نگه میدارید بلکه به دلیل گستردگی بیشتر سایت فروشگاهی مشتریان جدید و بیشتری کسب میکنید.
اصول مهم در اعتماد به فروشگاه های اینترنتی
فروشگاه های اینترنتی که آن ها را برای خرید کردن انتخاب می کنیم باید دارای اصول و فاکتور های خاصی باشند که اعتماد سازی را به حداکثر می رساند و خريداران را به خرید های هرچه بیشتر ترغیب می‌ کند. از مهمترین این فاکتور ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. وجود نماد الکترونیک برای آن سایت :یک نماد اعتبار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت های دارای اعتبار ارائه می شود که میزارن اعتبار این سایت ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. کاربران می توانند با کلیک بر روی این نماد به اطلاعات سایت مورد نظر و همچنین اطلاعات مالک سایت دسترسی پیدا کنند.
2. داشتن ضمانت بازگشت کالا:یکی از اصول مهمی که در اعتبار و اعتماد به سایت ها و پیج های فروشگاهی می تواند موثر باشد، این است که کالای مورد نظر را در صورت ایجاد مشکل بتوان برگرداند و یا تعویض کرد. این موضوع در مورد برخی فروشگاه ها بسیار پر اهمیت است زیرا برخی کالا ها قیمت بالایی دارند و در صورت وجود اشکال باید بازگرداند یا تعویض شوند.
3. خرید از سایت های معروف یا آشنا :خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی که بیشتر شناخته شده هستند ریسک خرید را کمتر کرده و اعتماد را بالاتر می برد. معمولا خرید کردن از فروشگاه های معروفی مانند آمازون، راکوتان، وال مارت و غیره، بسیار مطمئن تر است و خیال خریدار را راحت می‌کند.
4. توجه کردن به نظرات خریداران:توصیه می شود برای اعتماد بیشتر قبل از خرید های اینترنتی به قسمت نظرات آن فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و نظرات مثبت و منفی را به دقت بخوانید. گرچه گاهی این نظرات واقعی نیستند اما می توان این راه را به عنوان یکی از راه های اعتماد به فروشگاه های اینترنتی دانست.
5. امکان ارتباط با فروشگاه اینترنتی و پشتبانی :فروشگاه های اینترنتی قابل اعتماد، دارای چندین راه برای ارتباط گرفتن با شرکت یا پشتیبانی هستند. وجود راه های ارتباطی برای مطرح کردن برخی سوالات و نیز پیگیری سفارشات است که وجود این فاکتور بسیار مهم و حائز اهمیت است.
6. گونگی پرداخت : برخی فروشگاه ها پرداخت های در محل تحویل دارند که اعتماد کردن به آن ها بهتر است زیرا در زنان تحویل می توان از اصلا کالا و سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد و پس از آن پرداخت را انجام داد. اما اگر پرداخت آنلاین باشد شما باید توجه داشته باشید که به درگاه پرداخت مطمعن هدایت می شوید یا خیر.

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *